חברת האחסון המובילה לאתרי WordPress, תומכת ביעל קדשאי בדרכה לראלי דאקר.

כתבת פרופיל – רוכבות בשטח

למרות התדמית שלו והדומיננטיות של מספר הגברים העוסקים בו, ספורט מוטורי הינו אחד מענפי הספורט הבודדים בו לא קיימת הפרדה בין נשים לגברים. מתחת לחליפה ולקסדה, במקום בו טכניקה, שיקול דעת, נחישות ומיומנות הם אלו שקובעים את זהות המנצח ולא שרירים או הבדלים ביולוגיים  אין שום הבדל בין נשים לגברים.

בהיסטוריה של הספורט המוטורי ישנם שמות של נהגות מירוצים ידועות כמו כמו מישל מוטון, נהגת הראלי שסיימה את אליפות העולם של 1982 במקום השני. יוטה קליינשמידט שניצחה את מירוץ הראלי פאריז-דקאר. סבין שמידט – מלכת הנורבורגרינג הבלתי מעורערת וגם נהגת האינדיקאר האמריקנית דניקה פטריק (אם כי במקרה של האחרונה, הישגי המסלול מתערבבים במראה החיצוני שגם אותו היא ידעה למנף היטב).

סצנת הספורט המוטורי הישראלית, גם אם אינה מפותחת, התברכה במספר רוכבות מוכשרות ונחושות שמראות שבסוף הספורט הזה הוא לכולם בלי הבדל גיל ומין. התאחדות הספורט המוטורי וצלם הספורט (ורוכב האנדורו בעצמו) ניר עמוס יצאו בפרויקט צילומים מיוחד לכבוד ארבע מהן.

שיתוף:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

כתבות נוספות

יעל קדשאי משאירה אבק לכולם

כתבת פרופיל על ההישג במרוקו בגיל 3 כבר רכבה יעל קדשאי על האופנוע הראשון שלה. עתה סיימה במקום ה־11 המכובד את מרוץ מרוקו דזרט צ'אלנג'

כתבת פרופיל – רוכבות בשטח

למרות התדמית שלו והדומיננטיות של מספר הגברים העוסקים בו, ספורט מוטורי הינו אחד מענפי הספורט הבודדים בו לא קיימת הפרדה בין נשים לגברים. מתחת לחליפה